Vissza
a borítólapra
Súgó
epa
Copyright
Történelemtanítás
Új folyam 12. (56.) 3. sz. (2021. szeptember)
Tartalom
Tanulmányok
Susanne
Popp
:
„Az emberiség történelme”, „egyetemes történelem”, „világtörténelem”, „nagy történelem”, mint az iskolai történelemtanítás didaktikai megközelítései
[210.95 kB - PDF]
EPA-01954-00029-0010
Stéphane
Lévesque
:
Viszlát, Trump, viszlát, Columbus: Miért kell történelmet tanulnunk?
[258.67 kB - PDF]
EPA-01954-00029-0020
Karl
Benziger
:
Történelemtanítás, nemzeti mítosz és civil társadalom
[380.67 kB - PDF]
EPA-01954-00029-0030
Arthur
Chapman
:
Mi a történelemtanítás célja? Nehézségek és lehetőségek
[685.86 kB - PDF]
EPA-01954-00029-0040
Műhely
Schüttler
Vera
:
Történelem munkafüzetek tanulásban akadályozott általános iskolai tanulók számára – Egy szakmai innováció története
[284.91 kB - PDF]
EPA-01954-00029-0050
Fekete
Áron
:
Digitális szövegértési képességek mérése a történelem tantárgy keretén belül az általános iskola 8. évfolyamában
[598.40 kB - PDF]
EPA-01954-00029-0060
Szemle
Katona
András
:
Trianon „reneszánsza” a demokratikus Magyarország történelemtankönyveiben (1990–2020). II. A középiskolai tankönyvek Trianon-képe. 2. rész: A trianoni béke és következményei
[2.55 MB - PDF]
EPA-01954-00029-0070
Balatoni
Mónika
:
A nemzeti identitás kérdései, önreflexió Trianon után
[513.97 kB - PDF]
EPA-01954-00029-0080
Kaleidoszkóp
Hunyadi-Buzás
Éva
:
Az őshazából a Kárpát-medencébe
[1.98 MB - PDF]
EPA-01954-00029-0090
Mezeiné Rumpf
Anita
:
Az iskolai rituálék és nevelési jelentőségük egy csurgói iskola példáján keresztül
[379.66 kB - PDF]
EPA-01954-00029-0100