Vissza
a borítólapra
Súgó
epa
Copyright
Új pedagógiai szemle
72. évf. 1-2. sz. (2022.)
Tartalom
Látószög
Kerényi
Mari
:
Autonómia
5-12
[2.20 MB - PDF]
EPA-00035-00238-0010
Tanulmányok
Bátori
Anikó
:
A mentortanárok szerepe és tanulása, különös tekintettel az informális és nonformális tanulási eseményekre
13-38
[2.71 MB - PDF]
EPA-00035-00238-0020
Műhely
Deli
Eszter
,
Horváth
Evelin
:
Hatásos, releváns, mért: hátrányos helyzetű fiatalok fejlesztési projektjei Magyarországon
39-54
[2.65 MB - PDF]
EPA-00035-00238-0030
Molnár
Zoltán Gábor
:
Kétévi vakáció Szimbolikus szövegértés, kollaboratív tanulás és a tanulási folyamat demokratizálása – két év matematika egy gimnáziumi osztályban
55-75
[969.77 kB - PDF]
EPA-00035-00238-0040
Szegedi
Eszter
:
Belvárosi Tanoda: az egyik legrégebbi és legmodernebb alternatív gimnázium – II. rész Gondolatok a Tanoda eredményességi vizsgálata kapcsán
76-100
[3.48 MB - PDF]
EPA-00035-00238-0050
Közelítések
Gyarmathy
Éva
:
Harmónia versus pozitivitás – A pozitív pedagógiáról
101-115
[2.08 MB - PDF]
EPA-00035-00238-0060
Lakatos
Péter Levente
:
A felsőoktatás digitalizációjának eszközei Európában – minőségbiztosítási szemszögből
116-129
[180.50 kB - PDF]
EPA-00035-00238-0070
Czumpf
Brigitta
:
Az angol nyelv tanításának holisztikus megközelítése
130-144
[255.90 kB - PDF]
EPA-00035-00238-0080
Szemle
Hegedűs
Roland
:
Kompetenciák – Hátrányok – Térségek (Kozma Tamás)
145-147
[381.07 kB - PDF]
EPA-00035-00238-0090
Abstract
148
en
[39.12 kB - PDF]
EPA-00035-00238-0100
Szerkesztői jegyzet
149-151
[1.01 MB - PDF]
EPA-00035-00238-0110
Letöltés egy fájlban (19,5 MB - PDF)